Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Wiadomości Zielona GóraWiadomości Zielona Góra
    • Biznes
    • Ludzie
    • Społeczeństwo
    • Styl życia i zdrowie
    • Technologie
    • Praca Zielona Góra
    Facebook X (Twitter) Instagram
    SUBSCRIBE
    • Biznes
    • Ludzie
    • Społeczeństwo
    • Styl życia i zdrowie
    • Technologie
    • Praca Zielona Góra
    Wiadomości Zielona GóraWiadomości Zielona Góra
    Home»Artykuły partnerskie»Co zrobić, aby nasza strona internetowa przynosiła nowych klientów?
    Artykuły partnerskie

    Co zrobić, aby nasza strona internetowa przynosiła nowych klientów?

    Wiadomości Zielona GóraBy Wiadomości Zielona Góra9 stycznia 2024Brak komentarzy4 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit WhatsApp Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email

    W dzisiejszym cyfrowym świecie strona internetowa stała się nie tylko wizytówką firmy, ale także kluczowym narzędziem w przyciąganiu nowych klientów. Jednak samo posiadanie strony to dopiero początek. Aby strona internetowa była skutecznym narzędziem w generowaniu leadów i sprzedaży, potrzebne są konkretne działania i strategie.

    Jednym z kluczowych elementów, o których możemy zapomnieć, jest po prostu możliwość kontaktu. Bez względu na to, jak bardzo się staramy, nasza strona internetowa nie zawsze będzie w stanie rozwiać wszystkie pytania i niepewności, które mogą mieć osoby ją odwiedzające. Kluczowe jest zatem zapewnienie łatwego dostępu do kontaktu z naszą firmą, poprzez oferowanie różnorodnych sposobów komunikacji.

    Umożliwiając to, zyskujemy szansę na wyjaśnienie wszelkich wątpliwości naszych potencjalnych klientów, co może przyczynić się do tego, że zdecydują się oni skorzystać z naszych usług lub zakupić nasze produkty. W tym artykule przedstawimy Wam sposoby, które mogą zwiększyć konwersję na stronie, zapewniając odpowiednie formy kontaktu. 

    Formularze kontaktowe

    Intuicyjny formularz kontaktowy jest niezbędny. Formularz powinien być prosty i intuicyjny w użyciu. Powinien zawierać wyłącznie niezbędne pola, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu (opcjonalnie) oraz pole na wiadomość. Nadmierna ilość pól może zniechęcić użytkowników do jego wypełnienia.

    Formularz kontaktowy powinien być łatwo dostępny z każdej strony serwisu. Idealne umiejscowienie to stopka strony lub specjalna zakładka „Kontakt”, dostępna z menu głównego.

    Formularz musi być zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, takimi jak RODO. Ważne jest, aby poinformować użytkowników o sposobie przetwarzania ich danych oraz o celu ich zbierania.

    Aby zabezpieczyć formularz przed spamem i automatycznymi wiadomościami, warto wykorzystać narzędzia takie jak reCAPTCHA lub inne mechanizmy weryfikacji. Są one nie tylko skuteczne, ale także nie powinny znacząco utrudniać korzystania z formularza przez prawdziwych użytkowników.

    Czat na żywo

    Integracja czatu na żywo oferuje użytkownikom możliwość szybkiego uzyskania odpowiedzi na swoje pytania, co jest szczególnie przydatne w sytuacjach wymagających natychmiastowej pomocy.

    Efektywna i sprawna wymiana informacji za pośrednictwem czatu ma istotny wpływ na zadowolenie klientów, co jest niezbędne do tworzenia trwałych relacji biznesowych. Możliwość bezpośredniego dialogu z klientami przez system czatowy często efektywnie zamienia ich początkowe zainteresowanie w faktyczny zakup. Dostarczanie pomocnych wskazówek i szybkich odpowiedzi ma znaczący wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez klientów.

    Klarowne informacje kontaktowe

    Zasadniczym aspektem jest zapewnienie pełnych informacji kontaktowych na stronie internetowej, umieszczanych zazwyczaj w dwóch kluczowych lokalizacjach.

    W stopce strony często umieszczane są podstawowe dane jak numery telefonów i adresy e-mail. W dobie urządzeń mobilnych ważne jest, aby te dane były interaktywne, umożliwiając bezpośrednie wykonanie połączenia czy wysłanie e-maila poprzez kliknięcie.

    Drugi kluczowy element to sekcja kontaktowa, zwykle znajdująca się w głównym menu. Może ona zawierać rozszerzone informacje o firmie, mapę dojazdu oraz formularz kontaktowy. Formularz ten umożliwia łatwe wysyłanie wiadomości bez konieczności korzystania z zewnętrznego programu pocztowego.

    Social Media

    Linkowanie do profili firmy w mediach społecznościowych nie tylko buduje zaufanie, ale również umożliwia użytkownikom kontaktowanie się poprzez te kanały.

    Czatboty

    Chatboty mogą służyć jako pierwsza linia wsparcia, oferując automatyczne odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i kierując użytkowników do odpowiednich zasobów.

    Aktywne linki do połączeń telefonicznych

    Przycisk szybkiego dzwonienia na stronach mobilnych może znacząco ułatwić kontakt telefoniczny, szczególnie dla użytkowników korzystających ze smartfonów.

    Sekcja FAQ

    Dobrze opracowana sekcja z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ) może zaoszczędzić czas zarówno użytkownikom, jak i Twojej firmie, odpowiadając na standardowe zapytania.

    W ujęciu powyższych zaleceń ważne jest to, by sama agencja reklamowa uwzględniała aspekty sprzedażowe podczas projektowania strony internetowej. Takie oraz inne rozwiązania proponujemy naszym klientom tworząc dla nich strony internetowe – Zielona Góra jest naszym głównym rynkiem, na którym działamy, ale obsługujemy również klientów z całego województwa oraz kraju. 

    Poprzez konsultacje z klientem, ustalamy rozwiązania adekwatne do jego biznesu, ale również do stylu prowadzenia firmy i preferencji potencjalnych odbiorców oferty. 

    Artykuł powstał przy współpracy Agencji Reklamowej Creativegen z Zielonej Góry. 

    czat na żywo formularze kontaktowe intuicyjność komunikacja z firmą konwersja na stronie ochrona danych osobowych reCAPTCHA relacje biznesowe RODO strona internetowa szybka odpowiedź wsparcie decyzji zakupowych zadowolenie klientów
    Wiadomości Zielona Góra
    • Website

    Related Posts

    Potyczki Algorytmiczne 2025 – stań w szranki z najlepszymi programistami w Polsce

    25 lutego 2025

    Najlepsze kalosze dla chłopca na deszczowe dni – przewodnik zakupowy

    3 sierpnia 2024

    Wywóz gruzu i odpadów budowlanych Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra

    10 kwietnia 2024

    Comments are closed.

    Najnowsze informacje

    MRiRW: Komunikat dotyczący torfowisk i obszarów podmokłych objętych normą GAEC 2 (komunikat)

    10 marca 2025

    MEN: Podstawy programowe do przedmiotów: edukacja obywatelska i edukacja zdrowotna podpisane przez Minister Edukacji (komunikat)

    7 marca 2025

    Nextbike rozpoczyna sezon rowerowy 2025 andndash; pierwszy w Polsce MaaS i globalna ekspansja

    27 lutego 2025

    Potyczki Algorytmiczne 2025 – stań w szranki z najlepszymi programistami w Polsce

    25 lutego 2025

    Bolesławiec: Lasek przy ul. Piastów andndash; przestrzeń dla wszystkich, którzy pragną obcować z naturą

    25 lutego 2025
    ZIELONA GÓRA WIADOMOŚCI
    ZP20 Piotr Markowski

    Al. Komisji Eukacji Narodowej 36 / 112B
    02-797 Warszawa

    +48 733 644 002
    office@zp20.pl

    Informacje prawne
    • Obowiązek informacyjny RODO
    • Polityka prywatności
    • Regulamin serwisu
    Ostatnie artykuły
    • MRiRW: Komunikat dotyczący torfowisk i obszarów podmokłych objętych normą GAEC 2 (komunikat)
    • MEN: Podstawy programowe do przedmiotów: edukacja obywatelska i edukacja zdrowotna podpisane przez Minister Edukacji (komunikat)
    Wiadomości Zielona Góra
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    © 2025 Zielona Góra Wiadomości ZP20 Piotr Markowski.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.